dom utvalda!

Mer
13 år 4 månader sedan #351960 av unGod
dom utvalda! skapades av unGod
anser att vi sjuka människor är dom utvalda. vi vet exakt va lidande är och att folk nervärderar allt som är sant för oss. vi är reflectioner av det gudomliga. alltid missförståda och nerjagade av allt och alla. folk ser ner på oss.. vi ser sanningen med det okända. som vanliga folk aldrig kommer att se. eller höra talas om.. istället placerar folk allt i fack. enligt deras vilja och förståelse när vi vet mycket mer än dom och vet mer om allt. men vi tvivlar. och går under. vi underkastar oss. det är vi som leder dom i hemlighet. beskyddade av det gudomliga. som är smärtsamt i sanningen. det VI gör ger sanning till hela världen.

det jag funderar över är att vi borde ena oss sjuka och bestämma lite mer över världen. inte bara gömma allt... samla vår kunskap och ena oss. visst forumet gör väll det. men menar lite mer extremt. men visst vill vi gömma oss så är väll det lugnt.
no harm done then.
Mer
13 år 4 månader sedan #351971 av Melun
Svar från Melun i ämnet dom utvalda!
Jag tycker att det där är tänkvärda tankar. Fast de kanske är lite psykotiska....
Mer
13 år 4 månader sedan #351981 av unGod
Svar från unGod i ämnet dom utvalda!
allt är psykos för mig. och för dig, märker jag. att utmana makten och förena blir ju alltid smutskastat. och alla är rädda att förlora. THE SLIP... vi kan inte utvecklas för att det inte är tillåtet. makten kan ju försvinna isåfall. istället för att hoppas på en enighet.
så då krigar länder och religioner mot varandra. för man vill ju inte förlora makt och girighet med allt. och att bestämma över världen. världs religioner och staternar är fienden mot ett fri enat rike. med samma standard och lag. både spirituelt och köttsligt.
fritt tänkande anser jag att det är.
skulle vi sjuka bara ena oss och fundera över våra uppleverser.. så skulle vi kunna skapa en bättre värld..som inte är tillåtet i dags läget. tyvär.

även jesus kristus va fienden för judarna och romarna .. han ville bara ena. och blev spottad på. som du gör med mig just nu.
Mer
13 år 4 månader sedan #351984 av Melun
Svar från Melun i ämnet dom utvalda!
Jag menade inte att du skulle se det som att jag spottade på dig.
Har själv haft liknande tankar....
Mer
13 år 4 månader sedan #351986 av unGod
Svar från unGod i ämnet dom utvalda!

Melun skrev: Jag menade inte att du skulle se det som att jag spottade på dig.
Har själv haft liknande tankar....


istället för att svara på det kritiska i mitt svar. så bekymrar du dig över det ovesäntliga. att du spotta på mig.. =) THE SLIP.. att vi inte hár tillåtelse att utveckla det hela... om du är lika sinnad skulle du fatta det. det kritiska i det jag gör med allt. att förena och ena.. smutskast bryr jag mig inte om igentligen.. det är bara lägre hat. men det kritiska jag skriver blir inte igenkänt. THE SLIP av medvetandet. som alla vill att man ska undå.
Mer
13 år 4 månader sedan #351990 av Crusader
Svar från Crusader i ämnet dom utvalda!
Jag förstår dig Mayhem ... Tyvärr så är jag en "satanist" och behandlas som en pest.

Enligt kristendomen så brände man människor på bål på grund av dom tankarna du har. Det är därför Melun inte tycker om dom Dina ord
är en Hädelse mot Herren.

Men skit i han du är en sann filosof och en skön lirare .




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.