dom utvalda!

Mer
13 år 4 månader sedan #351992 av unGod
Svar från unGod i ämnet dom utvalda!
du är ingen satanist och dåre.. vi är dom nya tänkarna. som betämmer över det hela. men ett tipps till dig från mig. är att inte snöa in sig i texter av domga. med det menar jag religion även luciferism... bara hämmande över kreativititismen och makten. bara fantasin och vi själva skapar meningen inte dogma. som jag sagt förut är ja ett ständigt cynk med omvärlden. snöa inte in dig. jag försår dig helt och din syn på det hela. skön lirare!!!!!!!!
Mer
13 år 4 månader sedan #351993 av Crusader
Svar från Crusader i ämnet dom utvalda!
Haha tack brors !!!




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
Mer
13 år 4 månader sedan #351997 av unGod
Svar från unGod i ämnet dom utvalda!
mena cynk inte synd. synd finns inte, bara misstag. jag är född genom misstag. för att bättre lära sig om livet och det runt omkring oss.
dom fria, dom klara .. purity...
Mer
13 år 4 månader sedan #352029 av unGod
Svar från unGod i ämnet dom utvalda!

Melun skrev: Har själv haft liknande tankar....


hur tänker du med det då. en spirituel till en annan. och även du caiin.. jag vill utveckla våra sjukdomar till nått bra som kan utvecklas. vi är utanför reglerna över vad man gör ser och tänker.... så varför skulle vi inte ena våra egenskaper och lärdom till nått bättre... och hjälpa världen att enas. men det är motstånd från alla även du caiin ser inte det kritiska i detta. utan flummar med ditt. instället för att utveckla detta.. sorry...
enligt mig finns egenskapen att förändras till nåt bra utöver det vanliga i alla. men vi är för rädda för förändring. därför hållre alla oss sjuka i ett järn grepp... och tar lärdom från oss.. omedvetet.. för dom vill inte att vi gör det medvetet.. det har jag upptäkt. då blir vi nedtrampade av alla...
Mer
13 år 4 månader sedan #352045 av Crusader
Svar från Crusader i ämnet dom utvalda!
Kanske om du vill höra mina åsikter och filosofier så kan vi snacka i Pm , på så sätt bevarar vi friden här på viska och ingen behöver känna obehag .

Fråga mig gärna i PM Mayhem jag är en bra lyssnare.




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
Mer
13 år 4 månader sedan #352053 av unGod
Svar från unGod i ämnet dom utvalda!
ill do that