armagedon är här.. själarnas krig har börjat.

  • Jesus/Magnus
  • Besökare
  • Besökare
13 år 4 månader sedan #353307 av Jesus/Magnus
Svar från Jesus/Magnus i ämnet armagedon är här.. själarnas krig har börjat.

mayhem skrev:

Magnus skrev: kriget pågår tills Herren sätter ner foten.


amen! men herren vet inte när han själv kommer. har jag hört.


nej Jesus vet inte när han sänds, endast Fadern Herren Sebaot vet tidpunkten.
Mer
13 år 4 månader sedan #353309 av Potte-Boa Jösse
Du resonerar mycket friskt mayhem. Jag ville bara försöka få dig tänka självständigt i andra banor, om du vill......
Mer
13 år 4 månader sedan #353327 av unGod
om du läser det jag skriver så märker du att det är en individ självtänkare som skriver. men bara för att jag sätter namn på saker som vanliga människor förstår så äre inte så att jag inte är självständig. men jag har mitt tycke med allt i världen. och utgår från erfarenhet med det oseda. gudomliga djävulska vad du än vill kalla dett... mitt tycke
Mer
13 år 4 månader sedan #353425 av unGod

Potte-Boa Jösse skrev: Du resonerar mycket friskt mayhem. Jag ville bara försöka få dig tänka självständigt i andra banor, om du vill......


andar banor vore väll bra o gladare.. men så är det inte i ett långt lidande. jag försöker bara utrycka mig själv lite gran. för jag är ju inte tilllåten att göra det annars.. nån stans. ingen vill ju lyssna på en galning liksom.. det va bara vad jag tyckte liksom.. men jag har ju inte alltid rätt jag heller. och du krigar väll inte då. okok.... finns antagligen många som inte gör det.. men märker ju inte det.. bara det jag märker med allt.. så är det en kamp. ursäkta mig om jag gör folk pissed.
Mer
13 år 4 månader sedan #353430 av Potte-Boa Jösse
Mayhem, jag kanske var lite väl mycket "tyck som jag". Det var inte meningen. Fortsätt du att uttrycka dig här hur du känner dig här på Viska!!
Mer
13 år 4 månader sedan #353431 av Geta
Du har rätt, mayhem -det pågår mycket kamp i världen,
både när det gäller gott och ont.