Profetia?

Mer
9 år 8 månader sedan #687931 av Melun
Profetia? skapades av Melun
Tidigare idag blev jag uppmärksam på en tanke jag hade. Jag fick en profetisk känsla av den. Man kan ana att den är lite realistisk i sig. Det kan ju bli så om Araberna fortsätter och försöker sprida sin terror.

Tanken var så här: Världen kommer att använda kärnvapen för att eliminera Arabisk (mellanöstern) terrorism.
Mer
9 år 8 månader sedan #687938 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Profetia?
Jag själv har länge känt en förvissning att Gud skyddar världen från allvarligare saker kanske 20 år till.

:hjärta
Mer
9 år 8 månader sedan #688004 av Melun
Svar från Melun i ämnet Profetia?
Kan inte säga att jag haft såna profetiska känslor tidigare.

Vid tanken jag hade inbegrep det att det var delar av Syrien och Irak som skulle drabbas.
Mer
9 år 8 månader sedan #688025 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Profetia?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 8 månader sedan #688179 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Profetia?
Det som är konstigt med IS är att alla tycker att USA skall ingripa. Men det är bara 10000 man. Naturligtvis är det Turkiet, Iran, Irak, Egypten, Syrien, SaudiArabien och Jordanien som skall besegra dem. De måste ha rätt stora armeer. Lilla Israel hade besegrat dem ensamma med lätthet.
Mer
9 år 8 månader sedan #688183 av Geta
Svar från Geta i ämnet Profetia?
Det tycker jag också är konstigt- att USA kritiseras för att vara imperialistiskt och agera som världspolis.
Samtidigt väntar man sig att USA ska ingripa i konflikter i andra länder. Under senare år har de legat lågt
med det. Då blir de kritiserade för det. Hur hänger det ihop?