Hur man framkallar satan...

Mer
9 år 4 veckor sedan #731018 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Hur man framkallar satan...
Som jag ser det efter att ha läst Uppenbarelseboken i Bibeln, så finns det tre monster: satan, antikrist och den falska profeten. De kommer med olika dumheter: osanning, falsk godhet och översanning. Satans förförelsekonst och lögner är väl mest känt. Antikrists konstigheter låter väldigt bra, ja, bättre än godhet, men det är väldigt kortsiktigt om det ens fungerar. Den falska profeten kommer med saker som i och för sig är sanna, men det är sanning man inte behöver för att göra det goda.

Att framkalla satan är inte kul. Jag har provat och det experimentet gör jag inte om. Det gav inget bra. <!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?p=345558#p345558 " onclick="window.open(this.href);return false;]viewtopic.php?p=345558#p345558[/url]<!-- l -->

Prata inte med hat i munnen!
Mer
9 år 4 veckor sedan #731025 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur man framkallar satan...
Det är ganska tyst om antikrist idag. Inom frikyrkorna trodde man förr att påven var antikrist.
Mer
9 år 4 veckor sedan #731032 av Ready
Svar från Ready i ämnet Hur man framkallar satan...

Richard skrev: Jag försöker lära mig att göra Flash-animationer/filmer. Men har typ bara lyckats lägga in lite ljud o få bilder att flytta på sig. Så jag upptäckte hur man framkallar satan!

[youtube]ykn2lYtu6mI[/youtube]


Bra gjort! Vad fick du musik och ljudeffekter ifrån? Finns det upphovsrätt att tänka på?