Guds finger

Mer
8 år 5 dagar sedan #823392 av HelenaL
Svar från HelenaL i ämnet Guds finger
Igår när jag satte mig på spårvagnen var det en man mitt emot mig som jag uppfattade som psykotisk. Jag hade en liten rulle med presentpapper i famnen. Jag tappade den på golvet och han säger "Ta bort dina skitiga saker från mig" och jag böjer mig ner och tar upp den och såg honom i ögonen och då säger han "du är förlåten". Precis efter detta reser han på sig och säger "jag har inget organ" sedan gick han av.
Mer
7 år 3 månader sedan #897507 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Guds finger
Jag har varit igenom en så laddad dag, vilket visade sig på ett häftigt sätt: Viskas hemsida, med inloggningen, kom inte förbi förrän jag mycket överraskad hittade ( ur serverns Bibelverser), 1Mos. 31 samt något ur Jakobs brev, innan på startsidan. Jag har inte tittat efter Viskabibeln förut.
  • Besökare
  • Besökare
7 år 3 månader sedan #897607 av
Svar från i ämnet Guds finger

HelenaL skrev: Igår när jag satte mig på spårvagnen var det en man mitt emot mig som jag uppfattade som psykotisk. Jag hade en liten rulle med presentpapper i famnen. Jag tappade den på golvet och han säger "Ta bort dina skitiga saker från mig" och jag böjer mig ner och tar upp den och såg honom i ögonen och då säger han "du är förlåten". Precis efter detta reser han på sig och säger "jag har inget organ" sedan gick han av.


:rotfl
Mer
7 år 3 månader sedan #897629 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Guds finger

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer