Vittna i kyrkan

Mer
5 år 11 månader sedan #1059837 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Vittna i kyrkan

ispegelland skrev: Det är krisläge nu! Men jag måste tyvärr gå och sova snart. Får vi se vad som återstår imorgon utav Viska :(


Förstår ej! Är det något som hänt med Viska?

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 11 månader sedan #1059840 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vittna i kyrkan
zoidar, har du missat att Viska blev avstängt efter en cyberattack och att Admin1 var tvungen att byta webbhotell. Viska låg nere i flera dagar.
Mer
5 år 11 månader sedan #1059849 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Vittna i kyrkan
Jasså? Jag vet det var avstängt flera dagar när jag var i Stockholm.

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1061168 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Vittna i kyrkan
Jag har pratat i kyrkan nu. Det gick över förväntan. Jag nervös innan, men när jag väl började prata så släppte det nervösa. Det var en mindre församling jag pratade inför, som också var stöttande vilket så klart gjorde det lättare. Jag önskar nästan att det var inspelat så jag kunde dela detta på nätet också. Fast hade jag vetat att man spelade in så kanske jag skulle bli mer nervös. Jag började träna på föredraget för flera veckor sedan. Jag brukade ha med en lapp med stödord i fickan, och när jag gick på promenader tog jag upp lappen och övade medan jag promenerade. Det är ett bra tips till den som ska hålla föredrag. Bättre börja i god tid och träna lite varje dag än att träna flera timmar dagarna innan.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 5 år 11 månader sedan by Zoidar.
Mer
5 år 11 månader sedan #1061183 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vittna i kyrkan
Det låter bra att det avlöpte till belåtenhet. Jag kommer ihåg att din dröm var att bli pastor. Det här måste vara lite åt det hållet.
Mer
5 år 11 månader sedan #1061187 av Lucia
Svar från Lucia i ämnet Vittna i kyrkan
Vad intressant! Härligt att det gick så bra och att alla stöttade dig.