EXISTENTIELL KRIS

Mer
4 år 6 månader sedan #1187811 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet EXISTENTIELL KRIS
Om du sansar dig när du skriver och annars också irl får du troligtvis vänner men som du balar ur dig på mig och gör det mot andra också så ser de klart ett rött stoppljus var vänlig mot alla oavsett vad och de undrar prata med dem och svär inte åt dem, även utan svordomar måste du lägga band på dig och tala om lite om dina problem kan du få mycket hjälp, men jag kan inte vara hos dig, även om någon gjort något mot dig, tala om för personen vad den personen gjort mot dig och att du inte tycker det är rätt. Helt enkelt försök bli vän med vännen så kanske det ordnar sig med du nu vet var

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 6 månader sedan #1187812 av salig
Svar från salig i ämnet EXISTENTIELL KRIS
VILL VARA FÖREVIT 14 VAFAN E PROBLEMET I D :evil:
Mer
4 år 6 månader sedan #1187816 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet EXISTENTIELL KRIS
Den service jag gör är att jag skriver här, har snålt ställt och kan inte hjälpa dig med pengar. I kväll innan du lägger dig prata med han däruppe lägg fram dina önskningar och ha ett samtal med honom däruppe Gud hör bön, du kanske inte får några saker, men du får ett svar det lovar oss Jesus men kanske är svaret inte vad du vill men du får ett svar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 6 månader sedan #1187817 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet EXISTENTIELL KRIS

salig skrev: VILL VARA FÖREVIT 14 VAFAN E PROBLEMET I D :evil:



Jag kan inte se att läsa, nu går jag vidare då du inte förstår och jag kan inte förstå dig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum