Prisa Gud. Med måtta.

  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1249093 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Prisa Gud. Med måtta.
Det är nog när du har sänkt medvetandegöra som du är lättast att nå dina sinnen är öppna, tror man kan ha en relation med Gud utan bibel, Gud är godhet, han är det som är rätt Gud för mig är inom mig som en ledstjärna och vän.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 11 månader sedan #1251865 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Prisa Gud. Med måtta.
Jag har bett till Gud. Jag bad om styrka att få leva ett tag till. Jag ska försöka behandla folk väl, behandla dem som jag vill bli behandlad. Meningen med livet är kärlek. Jag skänker Gud, skaparen av allt, en tanke minst en gång om dagen.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251972 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Prisa Gud. Med måtta.

Zoidar skrev: Fiskar man får man väl napp förr eller senare?



För en nyfrälst råder det fiske förbjudet, det borde du veta ziodar


Jag har hört tre ord om en som sade jag har jag har läst Bibeln och förstått allt, nu kommer jag bara ihåg två ord av tre och jag kan inte längre det fonetiska språket så jag kan inte visa uttalet, orden var vidskepelse och stentaflor, roligt att lyssna på.

Och hon som kallades för Anna i höjden hon berättade jag kom sent till mässan på Julottan och när jag kom in reste sig alla och sjöng Ho se Anna i höjden

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 10 månader sedan #1260103 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Prisa Gud. Med måtta.
Jag bad till Gud när jag låg på sängen. Det händer att jag ber, fast nu var det mest lite tankar till Honom. Man ska inte bara vända sig till Gud när man är i nöd, mår man bra ska man tacka för det.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 10 månader sedan #1261592 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Prisa Gud. Med måtta.
Gud, varför straffar du mig? Ska man inte börja på ny kula i varje liv? Det kanske är meningen att vi har med oss saker i bagaget från ett tidigare liv och väljer att handla utifrån det. Har jag dödat någon i ett tidigare liv? Gud, du är den största, så ta inte mina tankar för kritik, det var bara en fråga.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 10 månader sedan #1262826 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Prisa Gud. Med måtta.
Jag tänker mycket på Dig, min skapare, min Gud. Jag har fått en försmak av paradiset. Prisa Dig, min älskade Gud.