Skruva rätt kompassen

Mer
3 år 11 månader sedan #1256290 av memphis
Svar från memphis i ämnet Skruva rätt kompassen
Håller med dig Jocke, Viska måste leva vidare, det är en viktig plats för oss med psykossjukdom. Det viktigaste av allt är att Viska överlever. Om Admin lämnar Viska nån gång i framtiden, jag hoppas att det dröjer, så finns det nog en lösning på Viskas fortlevnad. Som det sägs: finnes det en vilja, så finns det en väg.
Mer
3 år 11 månader sedan #1256292 av Geta
Svar från Geta i ämnet Skruva rätt kompassen
Maxjohan1983 verkar kunna bygga hemsidor. Eller har jag fel?
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1256296 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Skruva rätt kompassen

memphis skrev: Håller med dig Jocke, Viska måste leva vidare, det är en viktig plats för oss med psykossjukdom. Det viktigaste av allt är att Viska överlever. Om Admin lämnar Viska nån gång i framtiden, jag hoppas att det dröjer, så finns det nog en lösning på Viskas fortlevnad. Som det sägs: finnes det en vilja, så finns det en väg.


Nu skall ni få höra vi kan vara 100 viskare som kan ha en videokonferens tillsammans på samma gång, hur låter det?

gsuite.google.se/intl/sv/products/meet/

24 timmar före september, därefter 60 min

Samt att vi kan video streema mötet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan #1256302 av Geta
Svar från Geta i ämnet Skruva rätt kompassen
Vi som ser ut som miffon vill nog inte ha videokonferens på Viska.
Mer
3 år 11 månader sedan #1256303 av memphis
Svar från memphis i ämnet Skruva rätt kompassen
Det är nog viktigt att bevara Viska som det är. Man ska inte ändra ett vinnande recept. Vissa vill vara anonyma, de flesta har ju ett nick i stället för sitt riktiga namn. . Vissa vill visa foton, andra vill inte det. Så måste det nog få vara om det ska funka.
Mer
3 år 11 månader sedan #1256305 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Skruva rätt kompassen
Om någon inte vill visa hur de ser ut, ta häng över kameran, så ingen bild, men tal och den som visar foton till förbannelse på kameran, tar vi bort kameran för

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum