Thanksgiving 2020

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan #1301308 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Thanksgiving 2020
Om man tror att man har full koll och kontroll och vet vad man gör bedrar sig riktigt jävla mycket! Alla famlar vi i blindo och alla är vi vilsna. Kanske är du galen, kanske är jag galen eller kanske vi alla är galna. Vad tror du Fantasio? Eller är du en absolutist?
Mer
3 år 5 månader sedan #1301457 av Richard
Svar från Richard i ämnet Thanksgiving 2020
Jag vet inte ens vad Thanksgiving är, bara att det är nått med att äta kalkon...
Mer
3 år 5 månader sedan #1301459 av memphis
Svar från memphis i ämnet Thanksgiving 2020
Det fanns förut nåt som hette Tacksägelsedagen. Vet inte om det är borta nu.
Mer
3 år 5 månader sedan #1301460 av Geta
Svar från Geta i ämnet Thanksgiving 2020
Tror att man tackar för skörden på Tacksägelsedagen i kyrkorna.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1301462 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Thanksgiving 2020

wasp skrev: Då föredrar jag Janssons frestelse.

Enklast möjliga en påse pommes stripes varva med lök ansjovis sedan varvet runt igen ansjovis spad och en trea visp sikta skorpmjöl över in med långpannan och grädda maten.

Tar gärna och köper en fryst kalkon tar ur påsen med inkråmet dit med äpplen katrinplommon öser över tillsammans under tillagningen när den är färdig en hel vetenskap att skära upp den, kokt potatis kokt brysselkål servera inkråmet på samma fat även äpplen och katrinplommon ger smak såsen gör den gärna med lite Madeira vin i såsen gelea ett måste, det blir gott har gjort det bara till mig själv en jul

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 5 månader sedan #1301467 av memphis
Svar från memphis i ämnet Thanksgiving 2020
Låter underbart gott Nisse!