Talmystik

Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1320224 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Talmystik
sv.wikipedia.org/wiki/Numerologi

notwoodstock skrev: Jag har tänkt för mycket på siffror och tal. Man kan bli förvirrad. 

sv.wikipedia.org/wiki/Kabbala

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan #1320937 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Talmystik
Jag tror att jag är överkänslig för tal och aritmetik. Vet inte om Gud multiplicerar.
Mer
3 år 2 månader sedan #1320988 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Talmystik
Utomjordingen och Okinon hänger sig åt talmystik.
Mer
3 år 2 månader sedan #1321025 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Talmystik
När jag var psykotisk sist, för 10 år sen, hade jag mycket olika betydelser i siffror. Konstigt hur det kan bli. Titta på Anders Hansen Min hjärna för större förståelse om hjärnan.
Mer
3 år 2 månader sedan #1321047 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Talmystik
Anders Hansen Min hjärna Du får här söksidan och kan välja själv vilka av Anders Hansens videor du vill se www.youtube.com/results?search_query=And...nsen+Min+hj%C3%A4rna
 

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 2 månader sedan #1321123 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Talmystik
I onsdags vann någon i Sigtuna 16 666 167 kr på Lotto 1. Det beloppet gjorde att jag hajade till. "Blir man ond av pengar?" tänkte jag. Där står ju 666 i mitten, det som räknas som Djävulens tal.

Sedan såg jag 7:an på slutet. 7 brukar handla om änglar, så då blev jag mindre bekymrad.

På båda sidor om 666 står 16. Det är ett tal som jag inte har någon association till, men 15 tror jag handlar om Dödsriket (där alla döda samlas inför Domens dag) och 17 kan ju handla om himlen; alltså skulle 16 kunna vara helvetet. 666 omgiven av helvetet och vaktad av en ängel. Tja, då är det kanske inte så farligt att vinna 16 miljoner ändå. Synd att jag inte bor i Sigtuna...

Prata inte med hat i munnen!