jävla amatör

Mer
19 år 2 veckor sedan #11939 av Nedrig
jävla amatör skapades av Nedrig
Har i genombrottet mrd grudnsorsaken tilla alla mina tvång och nesvär äntligen nerättat gör mamma vad hennes pappa har gjort. Som en blixt vände hon mig ruggen och fick med sig de flesta i min närhet.

mamma tror att honär någon typ av amatörpsykolog och vill att alla ska vara som hon.
Minsta avvikelse från det normala ska boer.
Jag lever på grånsen till. Fy fan vad hon skulle ångra sig om hon fick se mig när hon/om hon inser att jag aldrig ljugit. Då är drt fötdrnt.
Hon har sagt att hon inte vill ha mig som sin dotter längre. Jag drar skam över henne.
de enda jag har är min bästa vän och min hund. Vännen finns dock onte alltid där.
Han behöver en paus från mig ibland. Du bygger han en stenmur runtomkring sig. struntar i tårarna, struntar i ångesten, strunttar i smärtan, struntar i alla sår.
[size=200:myguxm6f][color=indigo:myguxm6f]Jag förstår honom mer än han anar.[/color:myguxm6f][/size:myguxm6f]Vem ska trösta knyttet når appa bara vänder sig bort när jag går längs gatan där jag planlöst vandrar med ett följetåg av halucinatione och spioner.
Mer
19 år 2 veckor sedan #11967 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet jävla amatör
I allt elände har Du trots allt gjort ett genombrott.
Värre lär det inte bli.
Kramiz
Mer
19 år 2 veckor sedan #11970 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet jävla amatör
Tror du du kan hitta en egen väg tillbaka till ett givande liv, utan att du blir trodd eller måste du få upprättelse så morfar får sitt straf, nu menar jag inte med polisen o så, det räcker nog om de andra tror på dig för att han ska bli nog "straffad".


Jag kan bara säga åt dig att vända blicken från gångna traumas man inte kommer vidare med, stoppa undan dem när du bearbetat dem så gott det går och sök framtiden...
Mer
19 år 2 veckor sedan #12012 av Nedrig
Svar från Nedrig i ämnet jävla amatör
Helvete med allt.
Min energi rinner ur mig som blod ur ett blödande kättsår.
Jag blir utkastad vart jag än vänder mig.

Får man vård om man överdoserar?
Det har jag fått tidigare, men då lyckades en annan av min personligheter förklara sig ur situationen så dey var bara att åka hem.

dropp och slangar här och där. ta slut, låt mig dö eller leva som andra. Jag vill passa in i målgrupper. Det gör inte dissociativa jag.

[size=134:3ksot1no]Åt helvete med allt och alla som inte tror på mig!!![/size:3ksot1no]

Jag vaknade trots den hutlösa mängden oxascand.
Allt jag vill är att sova.