Min pojkvän är påväg in i en psykos

Mer
18 år 3 månader sedan #29972 av Isa-Alise
Mer
18 år 3 månader sedan #29981 av ensamflicka
Men han äter redan medicin, det är hans höjning som har fått honom och inte känna nånting.. vet varken till eller från :cry:
men jag hoppas att han vet att jag finns här för han iallafall, önskar bara han kunde höra av sig...
Är det vanligt att när man äter en hög dos av zeldox att man kan känna sig avtrubbad eller liksom inte känna nånting alls? håller det i sig länge isåfall?
Mer
18 år 3 månader sedan #29995 av Admin1
Det är svårt att säga om det är Zeldoxen eller försämringen, som gör att han mår sämre. Han kan ju inte ha mått så bra, eftersom han fick förhöjd dos. Jag gissar själv att det är försämringen av sjukdomen som gör att han tillfälligt inte orkar med andra.

Mitt råd är att respektera hans önskemål, så skall du se att han snart mår bättre och vill och orkar ha kontakt med dig. Hur lång tid det tar är nog svårt att förutse, men han kommer säkert att förbättras.
  • putte
  • Besökare
  • Besökare
18 år 3 månader sedan #29996 av putte
Svar från putte i ämnet Min pojkvän är påväg in i en psykos
Det är lätt att hamna i känslor svackor som scitzofren,men vill du vara med och hjälpa honom och dej så börja med något nytt tillsammans tex bergsklättring eller dans eller budo,vi behöver alla nya ideer och nya positiva käslor :idea: som bygger upp :rolleyes:
Mer
18 år 3 månader sedan #30006 av ensamflicka
tack för råden! jag skall försöka respektera hans önskan även om det är ett helvete och vänta, det enda jag vill är att ha han tillbaka så måste jag vänta och finnas där för han så gör jag det... jag gör allt!
Mer
18 år 3 månader sedan #30022 av ensamflicka
Allt har löst sig för er som läser detta, vi är tillsammans fortfarande! :D vi tar det bara lugnt och en dag i taget... blev nog ett ganska bra år nyår ändå... Gott nytt år på er alla! :lol: