kommer du ihåg?

  • konstig
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #37474 av konstig
kommer du ihåg? skapades av konstig
pappa kommer du ihåg?....försa gången som du stormade in mitt rum när jag satt och byggde lego med min mamma när jag va 4-5 år och du fick ett utbrott och togsönder allt i rummet och slog min mamma bara för att hon va med mig
glömmer aldrig ilskan i dina ögon

pappa kommer du ihåg den där gången.... du fick fick utbrott och tog sönder min 1000 pitars puzzel som nästan va färdig bara för du var svartsjuk på mig och slog min mamma
glömmer aldrig ilskan i dina ögon

pappa kommer du ihåg den gången,.....när jag sparkade o bankade på dörren för attjag va kissnödig när jag va 5 år och du slet mig i håret , örfila upp mig och släpa in mig i rummet och sen sparka mig i ryggen så jag flög in i dörren med huvudet före
glömmer aldrig ilskan i dina ögon

pappa kommer du ihåg den gången som du slog mig med ett bälte när jag och en kompis kastade mina leksaker ut från balkongen
glömmer aldrig ilskan i dina ögon

mamma kommer du ihåg hur när du brukade gömma dig och skrämma mig på nätterna när vi va själva och du släckte alla ljusen jag va så rädd att jag inte kunde andas och juh räddare jag va desto roligare hade du ....
glömmer aldrig dina falska ögon

mamma kommer du ihåg hur mycket jag grät när du brukade spela död
glömmeraldrig dina falska ögon

mamma kommer du ihåg hur mycket du tyckte om och göra bort mig
som liten
glömmer aldrig dina falska ögon


och så undrar ni nu varför jag är så konstig.....
Mer
18 år 1 månad sedan #37479 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet kommer du ihåg?
-
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #37493 av
Svar från i ämnet kommer du ihåg?
man förlåter men man glömmer aldrig... skulle kunna skriva mer men det kanske kommer i min bok :lol: