Reta sin vänsterextrema kusin?

Mer
7 år 4 veckor sedan #918688 av Richard
Jo, sen nån gång har jag retat min F!-röstande väninna som kommer från Chile, genom att skoja om Augusto Pinochet... Jävlar vad sur hon blev då. Men hon har varit mycket elak mot mig!
Mer
7 år 4 veckor sedan #918689 av Geta
Mammas styvfar var höger och han pratade ofta högljutt om politik. Därför
var hon emot att politik skulle dryftas. Hon var så trött på det. Han anklagades
för att vara strejkbrytare.
Mer
7 år 4 veckor sedan #918690 av Drummer
Vet inte hur min kusin står politiskt men en tråkig jävel är det som tror han vet bäst i allt! Han tål som exempel inte när ngn slår honom i golf! han måste vara bäst jämt på allt, han ska veta bäst, vara smartast osv! En jävla nolla enligt mig! Jag har ingen bra relation med mina släktingar, kanske ett fåtal! Alla dessa jävla släktsammankomster är Ågren för mig där många ska vara så pryda och präktiga och säga med reda "Så kul det är att träffas igen" och alla pratar bara om deras framgångar och hur duktiga dom är när dom också bär på skrupler som min kusin öppet inte vill erkänna! Utan bara massa tjafs om hur många miljoner han tjänar och att starka människor ska framhävas som ngt extra!
Mer
7 år 4 veckor sedan #918748 av Nissegossen
Diskuterar aldrig politik och religion, två ständiga källor till bråk. istället för en diskussion, ta och resonera, då kan man ta reson. Ur en diskussion kommer bara en dispyt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 4 veckor sedan #918779 av Utomjordingen
När jag och min kvinna diskuterar/debatterar om vetenskap så drar hon alltid in religion och då brukar vi ibland bli lite arga på varandra.

Ateist :box Vs. :box Religion = :stopp
Mer
7 år 4 veckor sedan #918785 av Richard

Nissegossen skrev: Diskuterar aldrig politik och religion, två ständiga källor till bråk. istället för en diskussion, ta och resonera, då kan man ta reson. Ur en diskussion kommer bara en dispyt.

Jo, det håller jag med om.

Jag tror inte jag stött på någon, men en del tycker politik är viktigare än vänskap. Jag har väldigt många vänsterpersoner som vänner, men jag respekterar dem o de respekterar mig.