Får hjälp av mitt syskon

Mer
4 år 4 månader sedan #1208431 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Får hjälp av mitt syskon

Richard skrev: Ja, nu kommer jag bra överens med min syster, jag ska inte bara skriva elakt om henne. Jag har ju faktiskt fått (låna) hennes cykel. En bra cykel som jag använder varje dag typ.

Vad har hänt med din egen cykel?
Mer
4 år 4 månader sedan #1208473 av Nissegossen
Gör på mitt sätt, ser till avigsidan ut, tar täcket vänder lakanet och får allt rätt. Alltså inte riktigt som videon. I hörnen tar jag täcket vänder på lakanet och får allt rätt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1208764 av krokus
Svar från krokus i ämnet Får hjälp av mitt syskon
Videon som Admin1 skickade, funkar nog inte med kedjetäcke på 8,2kg. :P
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1208807 av Nissegossen
Det jag gör är inte enligt videon jag ser till att avigsidan är utåt tar tag inne ifrån täcket välter över påslakanet och lyfter i täcket "klär" på täcket med lakanet, klart

krokus skrev: Videon som Admin1 skickade, funkar nog inte med kedjetäcke på 8,2kg. :P

Det fungerar på mitt sätt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 4 månader sedan #1208815 av Geta
Svar från Geta i ämnet Får hjälp av mitt syskon
Jag fångar in filten som jag använder i de där små hålen på påslakanet, sedan jag knölat in filten. Sedan skakar jag påslakanet med filten i. Tror att det blev ramaskri, när IKEA skippade de där små hålen på sina påslakan.
Mer
4 år 4 månader sedan #1208847 av Nissegossen
Praktiska hål, men internationellt är det inte så. Men vad i all världen låt röda Klara vara Röda Klara och låt Billy vara Billy

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum