SORG!!!!!!

Mer
17 år 11 månader sedan #40662 av erco
SORG!!!!!! skapades av erco
Min pappa dog för två veckor sedan.Först gick det bra men nu kommer dom dystra sakerna tillbaka jag kan inte sova och hör hans röst hela tiden. som säger att jag ska komma till ha på den andra sidan. Vad ska man ta sig till :?: Några förslag :?:
  • Exocet
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #40663 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet SORG!!!!!!
Beklagar Erco. LYSSNA INTE PÅ RÖSTEN!
Sök hjälp istället...
  • Mhortz
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #40664 av Mhortz
Svar från Mhortz i ämnet SORG!!!!!!
Jag förstår din sorg och beklagar den. Men lyssna inte på rösten, din tid kommer nog när den är menad att komma. Ta det lugnt och kan du inte styra dig själv så sök hjälp.
Mer
17 år 11 månader sedan #40666 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet SORG!!!!!!
Jag beklagar verkligen sorgen. Sköt om dig extra mycket och sök stöd och hjälp nu, för det behöver du.

många kramar Fredrik
Mer
17 år 11 månader sedan #40668 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet SORG!!!!!!
Jag beklagar också sorgen. :cry: Det är alltid tungt att förlora en närstående person och jag förstår att du har det oerhört svårt just nu. Försök ändå minnas tillbaka på den fina tid ni fick tillsammans. Jag är säker på att din pappa vill att du finns kvar här på jorden tills din tid blir kommen. Om du inte kan hantera rösterna och din sorg bör du söka hjälp. Sorgen tar sin tid att läka men med stöd kan det gå lite fortare att lära sig förstå och acceptera det som hänt.

Jag kan garantera att du klarar det även om det är mödosamt. När du tagit dig igenom allt det här kommer du att känna dig starkare än någonsin! Kram till dig och kämpa vidare!
Mer
17 år 11 månader sedan #40682 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet SORG!!!!!!
Jag beklagar din sorg....