Kan någon förklara detta sjuka beteende?

Mer
6 år 6 månader sedan #984460 av Carmen Al Kebab
Kan någon förklara detta sjuka beteende från mina föräldrar?

Min mamma cockblockade mig i en mataffär när två tjejer kollade på mig med en intresserad blick, mycket tydlig cockblock, men visst det kan jag köpa det till skillnad från min pappa.

Min pappa däremot vill ha 100% koll vilka jag har sex med, det gick så långt så att min pappa var i ett annat rum för att ha dörren öppen när jag kommer med en tjej i hissen... Jag misslyckade den natten med att ragga hem en tjej, men jag fattade fullt ut vilken intention min pappa hade... Sedan dess vill han veta vem jag dejtar och raggar på... Minst sagt sjukt beteende... Han är även extremt kontrollerande överlag och mycket känslolös.

Nej jag är ingen muslim heller, helt svensk... Kan någon förklara detta sjuka beteende? Första gången det inträffade var före jag fick schizofreni diagnos.
Mer
6 år 6 månader sedan #984467 av krokus
Flytta hemifrån? Sluta handla mat med dina föräldrar. Mathandling kan boendestöd hjälpa till med.
Mer
6 år 6 månader sedan #984482 av Carmen Al Kebab
Flyttat för länge sedan.
Mer
6 år 6 månader sedan #984484 av Geta
Gråt inte över spilld mjölk! Älta inte!
Mer
6 år 6 månader sedan #984514 av Carmen Al Kebab
Jag undrar om detta beteende eftersom om jag ska vara öppen med att jag har flickvän eller inte... Känns som att det lutar åt att vara tyst om det helt enkelt... Har inget förtroende för föräldrarna... De har inga problem med att ljuga, manipulera och skvallra.
Mer
6 år 6 månader sedan #984515 av Utomjordingen
Dina anhöriga verkar bry sig om Dig i alla fall! Det har aldrig mina föräldrar gjort... .