Kan någon förklara detta sjuka beteende?

Mer
6 år 6 månader sedan #984603 av Amandara
Jag har några människor som jag inte tycker om....de som kastade ut mig från min lägenhet när jag var väldigt sjuk. Hata är det väl inte mera förakt. Så lågt gjort lixom.
Mer
6 år 6 månader sedan #984606 av memphis
ja förakt är det nog. men denna person har fokuserat sina mörka drifter helt mot mig under flera års tid. jag har lidit mycket p g a hennes känslomässiga övergrepp. jag vill fan att hon ska få lida lite för det. men jag tror hon lider just nu ikväll. av att inte alls ha kontroll över läget, inte ens i sin fantasi. hon vet inte alls vad jag ska göra. ha!
Mer
6 år 6 månader sedan #984610 av Carmen Al Kebab

ispegelland skrev: just precis, ett psykopat-beteende. manipulativt och ljuger i var och varannan mening utan att känna skam för det. har samma problem här hos mig. idag kom hon igen för hon ville ljuga och manipulera lite men jag sket i henne totalt. hallå! hallå! jag vände mig inte om. sen har hon ringt också. men nu har jag fan i mig fått nog av hennes jävla falskhet.

Samtidigt, det är inte svart & vitt... Men de ljuger, manipulerar, skvallrar och går bakom ryggen på mig mer än vanligt folk... Det är säkert.
Mer
6 år 6 månader sedan #984611 av memphis
ja det är rent fördjävligt vilket folk det finns! vill bara förtydliga att jag talar inte om mina föräldrar här utan om en helt utomstående person som är psykopat som jag hyr en bostad av.
Mer
6 år 6 månader sedan #984613 av Carmen Al Kebab
ispegelland, du kan också jobba deltid och bo i något av våra skandinaviska grannländer, fri rörlighet inom EU, är också ett alternativ... Det är nästan bara Sverige som har stora problem med bostadsbrist.

Jag håller på att söka jobb just nu faktiskt för att ha möjligheten att flytta senare någon gång... Men först måste jag testa och se hur mycket jag orkar jobba... Om jag orkar jobba 60-80% kanske jag skaffar familj i framtiden och därför kommer denna fråga upp, ska jag hålla tyst om flickvän eller min nya familj? Lite så tänker jag.
Mer
6 år 6 månader sedan #984616 av memphis
tja, Norge skulle ju vara fint att bo i. Var ju där i somras och det var underbart. Men om jag fick ta min sjukersättning dit så skulle den ju inte räcka att leva på. Jag klarar inte av att arbeta tyvärr, inte så mycket som behövs för att försörja sig i Norge tyvärr.