Någon har snott mitt förbannade platina!

Mer
4 år 3 månader sedan #1221417 av Clean
Jag brukade förr när man själv tog cigg vid kassan ta cigg slänga ett paket på kassan och stoppa det andra i fickan. Säga jag har glömt plånboken i bilen.
Mer
4 år 3 månader sedan #1221748 av Richard

PsychoWard skrev: hade kunnat skicka denna post i tråden den diaboliska televisionen
men, här har vi alltså en "forskare" som snackar in i kameran som om man vore intresserad att klyva atomer.

fick mig att undra om inte Rickard har sett något liknande på dumburken. innan du gjorde experimenten i ditt kök dvs.

Periodic Videos gjorde ett reportage om mig också...

Mer
4 år 3 månader sedan #1221826 av Cosmos

Clean skrev: Jag hittade tusen kronor en gång vid en bankomat.


Jag hittade 400 kr utanför en bankomat en gång. Eftersom det var söndag och kunden inte gick att få tag i, tog jag dem. De kom väldigt lägligt eftersom jag hade varit på krogen kvällen innan och bränt cirka 1000 pix.
Mer
4 år 3 månader sedan #1221835 av memphis
När jag städade tidiga mornar på Hemköp brukade jag sopa fram sedlar ibland som glidit in under kassan. Undantagslöst så tog jag dem. För kassan var ju räknad och ingen hade saknat dem. Så tänkte jag. Jag sopade även fram cigarettpaket från samma ställe. Såg det som en bonus.
Mer
4 år 3 månader sedan #1221839 av Geta
I återvinningen hittade jag en griptång. Den tog jag. Har haft mycket nytta av den. Sådan får man som hjälpmedel och de är inte helt billiga.
Mer
4 år 3 månader sedan #1221850 av memphis
Du kanske ska börja dumpster dyka Geta? Haha, nej jag skojade. Men det är så himla kul att hitta saker. Jag har också gjort några fynd vid återvinningen. Och att gå på loppis är lite samma sorts glädje :)