Är min kompis mytoman?

Mer
5 år 7 månader sedan #1087133 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Är min kompis mytoman?
Vi stötte på en mytoman i Spanien....han hade sålt en herrgård för 16 miljoner så han men hans flickvän så att han inte hade några pengar utan levde på henne. När hennes pengar var slut dumpade han henne. Hon hade hyresskulder på 120000 kr i Sverige....hyror som han skulle ha betalt. Han åkte i en gammal skrotbil. De skulle hyra vår lägenhet. Flickvännen ringde morsan när han dumpat henne för att säga upp kontraktet för att de inte hade pengar. Hon fick sluta sitt jobb pga honom. Han sa att han var naprapat och hade många kliniker i Spanien men han var inte ens naprapat det kollade en läkare upp där tjejen jobbade, än mindre hade han några kliniker. Han ljög så han trodde sig själv, var sol och svårare och säkert sociopat. Tur vi inte fick in honom i lägenheten. Hade varit en soppa att ha honom boende där utan att betala hyra medans vi är i Sverige. Vi kom undan med blotta förskräckelsen. Så kan det gå när man inte kollar upp folk vilket vi inte ens tänkte på.
Mer
5 år 7 månader sedan #1087146 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Är min kompis mytoman?
Har träffat på några som är mytomaner bla en granne, men jag håller käft det är situationen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum