Lyssnar psykiatrin mer på mina föräldrar än jag?

Mer
5 år 7 månader sedan #1089741 av zoegas
Nix. Du vet inte vad din sjukdom handlar om. Det är uppenbart i vartenda trådstart du börjar med. Du får för dig att du bor i något koncentrationsläger och du är Juden. Alla är efter dig och alla saboterar för dig.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1089742 av Carmen Al Kebab
Psykiskt sjuka är stigmatiserade i detta samhälle, det tror jag alla håller med om... Kommer du ihåg hur psykiatrin var på 70/80-talet? Det var inte länge sedan... Nu för tiden kör dem med en annan taktik mot psykiskt sjuka... De kunde inte dölja allt som sker inom psykiatrin pga teknologins framfart under 80/90-talet därav slutade dem med saker som hör hemma på medeltiden.
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Carmen Al Kebab.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089743 av zoegas
Hur mycket medeltid har du varit med om? Du ska äta din medicin och komma på banan igen!

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1089744 av Carmen Al Kebab
Hahahaha, jag har tur som inte lever på 70/80-talet... Men synen på psykiskt sjuka ligger kvar bara att dem använder en annan taktik idag.
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Carmen Al Kebab.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089745 av zoegas
Javisst. Polisen övervakar dig. Låter det schizofrent? Lövfen vill anställa 4000 poliser till för de har gängkrig som skjuter hejvilt och kommer undan med det. Men de avlyssnar folk som inte gör ett skit?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1089746 av Carmen Al Kebab
Prioriteringar mannen... När såg du senast en politiker slösa skattepengar på onödigt skit? Igår?
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Carmen Al Kebab.