Anordna nyårsfesten?

Mer
3 år 5 månader sedan #1299843 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Anordna nyårsfesten?
tror folk kommer att festa ändå oavsett hur många man är. Vi är inte så lydiga trots allt. Själv har jag ingen aning om vad jag göra.
Mer
3 år 5 månader sedan #1299848 av memphis
Svar från memphis i ämnet Anordna nyårsfesten?
Jag brukar bara vara hemma på nyår, kan ju inte lämna hunden ensam hemma pga raketerna och smällarna. Är glad att jag bor i en byggnad med mest gammfolk, så det är lugnt i huset, ingen hög musik.
Mer
3 år 5 månader sedan #1299863 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Anordna nyårsfesten?
Ge honom en flaska whisky, som är billigast och bäst. Näst bästa är att du betalar maten, som Stefan bjuder på hemma hos sig. Catering kostar 180 kr per person i Ängelholm på ICA. Jag har kollat.
Mer
3 år 5 månader sedan #1300522 av Richard
Svar från Richard i ämnet Anordna nyårsfesten?
Tack för tips!

Har pratat med Daniel o det blir att vi blir hemma hos honom, o att vi tar med egen dricka. Men han ville ändå bjuda på mat, så det får man ge honom nån present för. Jag kommer även att stå för en del av fyrverkeripjäserna!
Mer
3 år 5 månader sedan #1300523 av memphis
Svar från memphis i ämnet Anordna nyårsfesten?
Richard, blir dina katter rädda vid tolvslaget pga alla smällar?
Hundar blir ju ofta det och ska därför aldrig vara ensamma på nyårsafton.
Mer
3 år 5 månader sedan #1300540 av Richard
Svar från Richard i ämnet Anordna nyårsfesten?
Jag har inte varit hemma de senaste 4 nyårsafton, med katterna. Men nä, jag tror inte de blir rädda.

Tidigare hade vi ett evenemang här i stan, Ljusfesten (i augusti), som avslutades med ett stort fyrverkeri från Pyttebron där jag bor. Då har jag varit hemma o katterna reagerar knappt på smällarna. O de har inte verkat rädda när jag kommit hem, runt 01-02 efter nyårsfesterna.