Omröstning om utbildning

Mer
18 år 11 månader sedan #16113 av Isa-Alise
Skulle vara kul att göra en omröstning för att se hur mycket folk har studerat...

Vad har du studerat? Pluggade du innan du blev sjuk eller efter insjuknandet? Hur fungerar dina studier under sjukperioder?
Mer
18 år 11 månader sedan #16121 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Omröstning om utbildning
-
Mer
18 år 11 månader sedan #16153 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Omröstning om utbildning
-
Mer
18 år 11 månader sedan #16161 av Harriet
Svar från Harriet i ämnet Omröstning om utbildning
Blev psykotisk under mitt första år på gymnasiet...... bodde 80 mil hemifrån..... hoppade av och flyttade hem igen....
Efter det gick jag och läste på folkhögskola och läste in gymnasiet samtidigt som jag var på psyk..... var borta flera månader då jag var allt för psykotisk för att lämna avdelningen.... lärarna var mycket förstående...... trots att jag sov hälften av lektionstiden.... pga höga doser medicin fick jag ändå hyfsade betyg..... stolt över det....
Efter det flyttade jag söderut igen för att läsa på universitet..... det har alltid varit min stora dröm.... men innan första tentan hade jag fått ett akut psykosgenombrott..... efter det har jag aldrig vågat pröva på några högre studier
Mer
18 år 11 månader sedan #16193 av Nissegossen
Starkt gjort Harriet! :lol: :idea:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 11 månader sedan #16204 av Harriet
Svar från Harriet i ämnet Omröstning om utbildning
Tack Nisse-gossen... själv tycker jag att det var vekt att inte klara det.... men det kanske det inte är.....