Psykiatrin söker öppet egenerfarna för projektanställning

Mer
8 år 8 månader sedan #768565 av tryskey
Har du erfarenhet av psykisk ohälsa och återhämtning och kan vara öppen med detta på ett konstruktivt sätt?
Är du intresserad av att arbeta inom psykiatrisk heldygnsvård med den kunskapen som yrkeskrav?
Två annonser ligger ute, Norra Stockholms Psykiatri och Psykiatri Södra Stockholm söker sammanlagt 8 personer till MB-projektet.
www.arbetsformedlingen.se/ledigajobb?id=6385757
www.arbetsformedlingen.se/ledigajobb?id=6385679
Mer
8 år 8 månader sedan #768586 av Nissegossen
Hej, det var ett tag sedan, välkommen tillbaka! Jag bor inte i Stockholm och har ingen lust att flytta dit, men puffar upp tråden för de som bor där skall se det. vilka fler krav än egenerfarenhet ställer de som krav?

Det är samtidigt ett vikariat, som jag vill beskriva det, då arbetet upphör i maj nästa år och jag har nu läst vilka krav som ställs och då, eftersom jag inte har de kvalifikationerna så är det direkt bortsorterat.

Sedan är det ju det, att jag har fallit för åldersstrecket pga ålderspension.

Fast jobbet som sådant är intressant, då man kan utnyttja den erfarenhet jag har och eftersom jag har skrivit på viska i många år nu, så hade det varit givande för mig personligen att vara anställd och tjäna pengar på den sjukdom jag har.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 8 månader sedan #768615 av tryskey
Hej Nissegossen,kul att se dig igen :)
Mer
8 år 8 månader sedan #768616 av zoegas
Vad är poängen med en båt om man måste simma?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 8 månader sedan #768621 av Nissegossen

tryskey skrev: Hej Nissegossen,kul att se dig igen :)

Dig också tryskey!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 8 månader sedan #768622 av Nissegossen

zoegas skrev: Vad är poängen med en båt om man måste simma?

Galghumor, för att överleva måste man ha humor och kunna skämta om det problem man har. Därav är det humor att simma i en båt. Detta då för att överleva.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum