Fonder...

Mer
18 år 1 månad sedan #35846 av Anki
Fonder... skapades av Anki
Hej alla,

Ngn som vet var man kan söka fonder på egen hand? Jag har ju fått hjälp med viss fondansökan från kurator på min öppenvårdsmottagning. Kanske finns det register på bibilioteket?
Mer
18 år 1 månad sedan #35847 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Fonder...
Ja Anki! Det finns tror jag, referensexemplar på biblioteket, detta vad jag vet av en kompis som lånade en bok på Göteborgs stadsbibliotek.

Däri tror jag står alla fonder du kan söka i GBG och omnejd.

Gör ett försök och fråga i receptionen om någon kan hjälpa dig att plocka fram den!

Lycka Till! Kram Nisse!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 1 månad sedan #35848 av Anki
Svar från Anki i ämnet Fonder...
Tack för tipset Nisse! Kram tillbaka... :P
  • Sussi
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36040 av Sussi
Svar från Sussi i ämnet Fonder...
Hej!
Jag har oxå tänkt lite på fonder. Vad är det för fonder du har fått hjälp att söka? Du kan väl berätta?
/ S
  • lotta
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36047 av lotta
Svar från lotta i ämnet Fonder...
Jag har upptäckt att det finns hundratals fonder att söka ur Sök på länsstyrelsen ......fonder och stiftelser så får du förslag och kan söka på ord som stämmer överens med ditt eget behov.
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36219 av
Svar från i ämnet Fonder...
Hej

På min bibla har de en cd-rom med alla fonder, där kan man söka utifrån olika kriterier. Rekommenderas. Att bläddra i boken tar längre tid.
Ofta behöver du ett intyg från din läkare sedan behövs ofta ett personligt brev. Skriv så öppet och ärligt som möjligt.
Jag har fått anslag från flera fonder.

Lycka till

/flisan