ang. sjukskrivning *Tacksam För Svar*

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #39352 av
Jag pluggar på universitet ich nu har min kontaktperson sjukskrivit mig. Jag lever ju på csn&det får man ju inte på sommaren :) men det skulle vara omöjligt för mig att jobba i sommar. dels för att jag inte ens klarat av att söka något jobb och även om nån knackade på dörren och erbjöd mig ett skulle jag inte klara av det. (just nu skulle jag inte ens öppna om det knackade, men det hör inte hit :lol: ) Hur funkar detta? jag har ingen akassa eller nåt alls. Någon som vet hur jag ska klara mig ekonomiskt? kan inte med att ta upp detta med min kontaktperson då jag är rädd att hon ska tro att jag "fejkar" hur jag mår bara för att jag inte har lust att arbeta i sommar...


*Tacksam För Svar*
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #39353 av
Hur ska du kunna fejka för din kontaktperson som ju redan har sjukskrivit dig och inte kan studera tills sommarlovet ?
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #39354 av
men hon kanske kommer tro att allt är ett spel från min sida. Att jag är lat...
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #39355 av
Det får du väl ta upp med din kontaktperson, varför har du en kontaktperson egentligen ?
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #39356 av
hon e ok men jag har svårt med kontakter. har så många som vill mig ont. En tanke är att hon skulle tro att jag e lat&därför tar biort sjukskrivningen och medeciner å samtalsterpi ¨å allt så jag blir helt själv igen...
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #39358 av
ingen som vet hur det funkar att va sjukskriven när man pluggar?