Telefonförsäljning

Mer
19 år 8 månader sedan #3161 av Admin1
Jag känner en kille med schizofreni, som har en längre tid arbetat som tidningsbud. Tyvärr är det ju inte heltidstjänst, men nu har han lyckats få ett jobb som telefonförsäljare åt en insamlingsfond på 25 timmar i veckan. Är det någon som prövat den typen av jobb?

Admin
Mer
19 år 8 månader sedan #3184 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Telefonförsäljning
Nej, han har inga talsvårigheter vad jag har märkt. Tidningsutbärningen + telefonförsäljningen skulle totalt ge 14000 kr/månaden berättade han. Tycker du att 3G telefoni är värt priset?

Jag har slutat med fast telefoni och använder en mobil + telefonkort eftersom jag ringer väldigt lite. Det är ju ganska höga fasta kostnader med vanlig telefon. Jag sparar nog minst en 1000-lapp om året på det.

Admin
Mer
19 år 8 månader sedan #3197 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Telefonförsäljning
Han har jobbat första dagen, som telefonförsäljare och han var väldigt positiv till jobbet. Han hade lyckats samla in 2500 kr på 5 timmar. Genomsnittet är visst 2700 kr.

Jag har en 3 år gammal Motorola och den fungerar också att SMS:a med. Med Comviqkort kostar ett SMS 0,6 kr. Normalt SMS:ar jag från www.passagen.se/ Om man är medlem där vilket är gratis får man skicka ett gratis SMS per dag. Tidigare var det ingen begränsning utan man fick skicka hur många SMS som helst.

Admin