Jag måste studera men är rädd att bli mördad, va fan ska jag göra?

Mer
6 år 3 veckor sedan #1043939 av Nissegossen
Här känner jag igen zoegas, vad gäller paranoia lät jag dörren stå olåst på nätterna för att jaga bort min egen paranoia vad gäller att bli mördad jag gav mig den på att bli kvitt den och ja, numera iakttar jag normal försiktighet och låser dörren något många har fobi om att ha släckt spisen, slutprovet på att få bort fobin är att sätta fullt sprutt på spisen och med handledaren gå ett varv runt kvarteret. Däremot är jag nogsamt medveten om att aldrig ha något på spisen tar bort allt som står på spisen där får inget stå. När jag hade ambulansmän här frågade en av dem om grädde och han måste som jag några gånger ha gått emot reglagen på den då jag fick stänga av plattan när jag kom hem från sjukhuset.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 veckor sedan #1043941 av Nissegossen
Om jag säger om den tiden jag inte låste dörren så har någon stått i min hall och lågt ropa Nisse klockan tre på natten

Att däremot har jag varnat folk att det är livsfarligt på riktigt att ta tag i mig, det kan sluta med döden att göra det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 veckor sedan #1043971 av rymd
Pluggar men rekommenderar det inte, vill bort från studierna. Igår, en söndag, satt jag 15 timmar med en meningslös uppgift.
Mer
6 år 3 veckor sedan #1043972 av rymd
Om du gillar stress ska du antingen bli student eller vd, dock vd tjänar pengar och som student är man fattig. Gemensamt är att man bara är värd lika mycket som det man senast presterade.
Mer
6 år 2 veckor sedan #1044804 av Carmen Al Kebab
Jag sökte ett heltidsjobb nu, blir riktigt arg om jag inte får jobbet.
Mer
6 år 2 veckor sedan #1044806 av Carmen Al Kebab
De behöver personal mycket ofta, hade blivit förvånad och arg om jag inte får jobbet.