HATAR MITT LIV, JAG MÅSTE UTBILDA MIG

Mer
6 år 1 vecka sedan #1047235 av Carmen Al Kebab
Har varit rädd att bli mördad i flera veckor//en månad nu... MEN VA FAN, ORKAR JAG BRY MIG OM JAG BLIR MÖRDAD? JÄVLA AMYGDALA!
Mer
6 år 1 vecka sedan #1047236 av Carmen Al Kebab
DET FUNKAR INTE ATT STUDERA PÅ DISTANS
Mer
6 år 1 vecka sedan #1047248 av Geta
Du får ta konsekvenserna av ditt mående.
Mer
6 år 1 vecka sedan #1047249 av Nissegossen
Kan bara säga, att ta ett jobb istället för studier när man har psykiska, eller andra problem som gör att det är svårt att koncentrera sig på det låt bli direkt och man tar studielån som skall betalas tillbaka och du då inte kan genomföra studierna, är du skyldig till att betala lånen och du får beta av skulden, hur många år måste du jobba för att kunna betala tillbaka lånen?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 vecka sedan #1047258 av Carmen Al Kebab
Jag accepterar inte ett typiskt liv med okvalificerade yrken eller för den delen bidragsliv... Fy fan vad man måste hata sitt liv då.

När man är död så är det ingenting, totalt svart, precis som före födseln... Är det illa?

Man ser hur andra avancerar i sina liv, fy fan vad jag hatar att se det... Om jag bara kunde spola tillbaka livet 5-10 år... Nu får man inga jobb efter 4 års arbetslöshet... Inte ens på något hamburgarställe... Helvete vad patetiskt.........................................................................................
Mer
6 år 1 vecka sedan #1047259 av rymd
Du med din intelligens Carmen kommer fixa det, rikta tankarna rätt bara och håll dig till kompassen