HATAR MITT LIV, JAG MÅSTE UTBILDA MIG

Mer
6 år 1 vecka sedan #1047451 av rymd
Helt ensam tror jag tyvärr att jag inte kommer klara det
Mer
6 år 1 vecka sedan #1047549 av Nissegossen
Gått igenom proppen?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 vecka sedan #1047557 av Nissegossen
Min kusin som dog förra året satt som tingsrättsnotarie han gick den långa vägen, han var ett ensamt barn till en byggmästare, och eftersom fadern hade två delar min far och en annan farbror vars en. Han samlade alla medan de fortfarande levde och han köpte ut min far och den andra farbrodern. De gjorde det i det att det var bröder alla och de förstod hans intentioner annars hade det blivit storbråk om de dog innan.

Min kusin hjälpte mig mycket och drog i rätt trådar för mig, jag gillade honom, han bevittnade tillsammans med sin fru mitt testamente. Jag vill skriva en annan till mitt arv, än den som får det den personen är bättre lämpad.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 vecka sedan #1047596 av lumpi
Varför är du så rädd att bli mördad? Har du retat upp fel folk?
Mer
6 år 1 vecka sedan #1047605 av Nissegossen
Han kan reta upp vem som helst det räcker ju med viska, men det är inte här han är rädd, det är för någon någon annanstans. Det räcker fullkomligt vad han har skrivit om mig och till mig. Det är inte jag, då hade han skrikit på viska i detta med stor bokstav är det att skrika

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 vecka sedan #1048194 av krokus

Carmen Al Kebab skrev: DET FUNKAR INTE ATT STUDERA PÅ DISTANS

Distansstudier kräver disciplin. Själv har jag pluggat matte på distans, det var jobbigt. Skrev massa inlämningsuppgifter i Word. Inte helt lätt, och mycket tidskrävande.