Jag kommer säga upp min sjukersättning?

Mer
5 år 8 månader sedan #1079331 av wasp
Är du så frisk, kanske du inte behöver viska överhuvudtaget? Eller enormt självförtroende via KBT?? Så enkelt är det inte! Universitetsstudier är svåra, vad du än väljer!
  • Lester
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 8 månader sedan #1079351 av Lester
Svar från Lester i ämnet Jag kommer säga upp min sjukersättning?
Ja jag är frisk som en nötkärna men vem ska tro på en fd galning! Nej jag tänker en vacker dag lämna viska du blir den första att få veta det då! KBT ÄR BAJS pröva så ser du men du kanske gillar bajs?
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1079358 av Zoidar

Lester skrev: Tackar så jättemycket Krokus!

Funderar vidare på vissa ämnen här i livet! Jag gråter just nu!


Lester jag känner nästan igen mig i ditt tänkande, där jag inte vet om jag borde ha sjukbidrag. Samtidigt vet jag inte om jag skulle klara 100% arbets/studiebörda. Antagligen inte. Mitt förslag är att ta halv vilande sjukersättning och gå på studier på halvfart. Då är du på väg och kommer få en utbildning och riskerar inte gå in i väggen. Ett tips från coachen. Ta hand om dig!

Anchored in Christ ✟

Last edit: 5 år 8 månader sedan by Zoidar.
  • Lester
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 8 månader sedan #1079368 av Lester
Svar från Lester i ämnet Jag kommer säga upp min sjukersättning?
Okay får prata med psyk! Och min psykolog!
Zoidar jag hade tänkt om jag klarar rehabiliteringen 100 % så borde jag klara universitet!
Mer
5 år 8 månader sedan #1079412 av Zoidar
Ett problem med studera 50% är att utbudet på utbildningar smalnas av. Du kanske klarar 100%, men det kan vara klokt att prova 50% först så du vet mer hur studier fungerar för dig.

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 8 månader sedan #1079465 av Maxjohan1983
Kör så det ryker utav bara helvete!!

Du och jag kanske ska tävla om vem av oss som är framgångsrikast då vi trillar av pinnen? :)

Jag har hittat mitt kall... det gjorde jag faktiskt under natten..

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln