Snälla nån, motivera mig...

Mer
5 år 9 månader sedan #1082857 av rymd
Svar från rymd i ämnet Snälla nån, motivera mig...
Det har kommit ut ett nytt svensktillverkat Melatonin som är snabbverkande, Melatonin AGB 3 mg, svindyrt men så kommer man upp i högkostnadsskydd fort. Det är kroppseget också.
Mer
5 år 8 månader sedan #1083669 av Richard
Idag sjukanmälde jag mig... :(

I morgon ska jag ställa klockan på 09:30, gå upp o ta ytterst lite Lyrica! För nu har jag märkt, att Lyrica personlighetsförändrar mig till det bättre! Jag blir skarpare o har ett bättre tänkande! Men jag har dragit mig för att gå till Spiran, eftersom de kanske uppfattar mig fel, typ helt nedrökt av hasch-hisch, men icke!

Det är en hårfin gräns där den terapeutiska dosen Lyrica verkar, till att man blir snurrig, och att få den lugnande effekten!

Jag har dock sagt till personalen på Spiran, att man kan sluddra av min nya medicin, men än så länge har ingen sagt något! Om man börjar sluddra så kan man naturligtvis inte ta den! Men jag känner mig bara bättre, ingen har sagt något när jag träffar nån, pratar i telefon o idag handlade jag på Systembolaget, o de får inte sälja till påverkade personer, men jag beter mig ju normalt!
Mer
5 år 8 månader sedan #1084061 av Richard
Kom iväg idag... :dans
Mer
5 år 8 månader sedan #1084070 av Cosmos

Richard skrev: Kom iväg idag... :dans


Vad har du för sysselsättning?
Mer
5 år 8 månader sedan #1084102 av Rrusheflower
Försök sova sen när du vaknar gör nått du tycker är roligt. Jag är också jätteförkyld men jag ska köpa godis för att muntra upp mej. Kanske att gå till spiran hjälper dej.
Mer
5 år 8 månader sedan #1084293 av Richard

Cosmos skrev: Vad har du för sysselsättning?

Jag sysslar med konst. Typ måla, keramik o andra konstformer. Är med i ett konstprojekt som innefattar 4 kommuner, Ängelholm, Hallsberg, Botkyrka o Skellefteå. Förra året var vi i Hallsberg o i år var vi i Skellefteå, nu håller vi på att planerar till nästa sommar, när vi ska vara här i Ängelholm.