Listar mina jobb som jag har haft

Mer
5 år 6 månader sedan #1098822 av 1Dave
Det störde mig med tidningsutdelningen. Fick aldrig veta varför jag inte fick vara kvar. Men förmodligen var jag för långsam.

/Dave
Mer
5 år 6 månader sedan #1098824 av Recard2016
Det var väldigt övervakat är vad jag kommer ihåg, vi hade ständigt underchefer på oss, fick knappt prata med varandra. Packade varor efter listor som folk hade beställt via nätet eller postorder. Det var dock mitt bäst betalda jobb.
Mer
5 år 6 månader sedan #1098829 av Richard

Amandara skrev: Hur är lagerarbete? Funderar så smått på att börja jobba....

Det är nog helt ok. Var inne på att jag skulle börja på nått sånt, efter att jag fick gå från fabriken. Men jag blev allt sjukare. Jag körde en hel del truck på fabriken o köra truck är rätt kul, men man har ett stort ansvar, det är farliga transportmedel.

När jag skulle få en stor dos Xanor utskrivet, så var min chef o personalchef med mig hos läkaren. Vi kom överens om att min chef skulle hålla ett lite extra öga på mig, när jag körde trucken eller arbetade med de farliga maskinerna. Men han sa att det inte var några problem.
Mer
5 år 6 månader sedan #1098832 av Cosmos
Köksbiträde
Cirkelledare i engelska och gitarr
Sekreterare och kontorist
Psykolog
Arrangör
Juridisk sekreterare
Musiklärare
Telefonförsäljare
Kontaktman, ledsagare
Mer
5 år 6 månader sedan #1098854 av Cosmos

Lester skrev: Restaurang fick sparken för jag fiffla med pengar!
Postbud fick sparken för jag orkade inte dela ut all post! Så jag slängde det!
Dagis och förskola festade så mycket så vissa mornar gick jag inte dit och låg hemma och sova men pga att jag var så bra med barn lugn och trygg så fick jag inte sparken!
Tivoli åkte norden runt och stal massa pengar som biljettförsäljning dom kom på mej fick några chanser och sen fick jag sparken!
Börja prostituerade mej för 80 åriga gamla gubbar 700 kr kostade en avsugning! Sen råna jag dom ibland oxå!
Sen massa andra fifflandet


Are you for real? Kom aldrig farbror Blå? Konstigt att du verkar relatera det som ett bevis för din överlägsenhet.
Mer
5 år 6 månader sedan #1098855 av Geta
Lester har suttit flera år på rättspsyk.