Får man bli lokförare eller pilot med schizofreni?

Mer
5 år 6 månader sedan #1100550 av Richard
Jag fick inte ens ta pilotlicens för sportflygplan...
Mer
5 år 6 månader sedan #1100589 av Maxjohan1983
Nej, men du kan bli entreprenör

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 6 månader sedan #1100672 av Nissegossen
Det enda var en psykiatriker frågade mig har du pilotlicens? Nej! Han frågade inte har du körkort. En i skolan såg direkt bilden den var gjort i form av ett raster där man får se bilden och det tar lite tid innan man ser vad det var han sade direkt vad det var en siffra. Hon sade du kan bli lokförare. En gammal gubbe i samhället där min mor hade hus vi hälsade på där han tog mig ned till källaren där han hade en revolver svarv han var lokomotivförare men pensionerad och hade i exakt skala byggt en modell av det ånglok där han jobbat som lokförare jag vet jag var barn då Jag tror loket som var fullt fungerande stod på Helsingborgs centralstation senare Helsingborg gamla stavningen ja,av orsak.

På gravstenar kan det stå lokomotivförare de var stolta över yrket de som begravde dem.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 6 månader sedan #1100674 av Geta
Menar du att du ser skillnad på rött och grönt?
Mer
5 år 6 månader sedan #1100678 av Drummer
Min läkare sade när jag pratade om certifikat för sportflyg, att den tiden kommer säkert.
Mer
5 år 6 månader sedan #1100679 av Nissegossen
Geta, det är grönt du kan köra ditt eget race...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum