Spara med sjukersättning och bostadstillägg

Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1166856 av Zoidar
Guld äter man nog inte upp i alla fall :lol:

Tänkte spara ihop en miljon. Det tar bara 40 år. :lol:

Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 9 månader sedan #1166858 av Geta
Ska du leva knapert under tiden?
Mer
4 år 9 månader sedan #1166865 av Zoidar

Geta skrev: Ska du leva knapert under tiden?


Det var ett skämt. Tror aldrig det blir verklighet. Vet inte ens vad jag ska med en miljon till.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 9 månader sedan #1167065 av Admin1
killet skulle bli miljardär på sjukersättning. Han skulle spara i guldfonder, men fick det ej för godemannen.
Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1167102 av Nissegossen

zoidar skrev: Råsris har väl ej c-vitamin?

-
Gå ut i skogen repa av årsskotten värm vatten men det skall inte koka, ta bort dem när de legat i det varma vattnet drick det som te du finner att det sött samt syrligt.

Nordamerikas indianer använde det, ty de har inga citrusfrukter men årsskotten av gran och tall har C-vitamin så klarade sig indianerna sig undan skörbjugg,

eftersom det är lite sött samt syrligt, återställer det normala blodvärden vilket gör att man klarar en faste marsch genom att repa av barr från gran och tall tugga och spotta ut du får normala blodvärden och ett blodprov visar att du inte har ketoner i blodet.


För övrigt odlad föda har mindre proteiner och mindre vitaminer än förr, kvar blir i stort sett kolhydrater
www.livsmedelsverket.se/livsmedel-och-in...etectCookieSupport=1

Sorry att säga det
www.svd.se/frukt-och-gront-har-vattnats-ur

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 9 månader sedan #1167124 av Richard
Jag har ett pensionssparande som är över 100 000 kr. Sen har jag en hel del guld i bankfack.

Jag har 2 företag också, men plockar inte ut någon vinst. Det händer ibland att jag får "små" gåvor av min pappa o syster som också är delägare i företagen. Typ 20 000 kr för att köpa datorprylar för. Jag gör inget brottsligt, inget jobb i företagen heller, mer att kanske fila på en hemsida åt det.

Det är bara pappa som arbetar i företaget. Han lever bra på sin svenska o norska pension, allt han drar in läggs i företagen som jag o min syster kommer att få ärva.