Sjukersättning och försäkringskassa

Mer
4 år 8 månader sedan #1174746 av Geta
Bestämmelserna om sjukersättning och sjukpension ändras hela tiden. Det beror inte alltid på vilken regering vi har. Det kan bero på Sveriges ekonomi i stort.
Mer
4 år 8 månader sedan #1174748 av Modesty
Sommarjobbar 75% har ingen psykiatrisk diagnos mer än akut övergående psykos och därefter depression.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1174765 av Nissegossen
Min KP har nämnt att största second i stan är Emmaus på Hisingen jag missade förra gången, då jag trodde de hade flyttat till nya lokaler. idag fick jag klarhet. Det är nämligen så att de ligger i samma lokaler. Tidigt tog mig dit och eftersom jag hade sjukbidrag tog jag mig dit som volontär bara för sysselsättning ville jag hjälpa till.Det som fick mig att sluta var för matlagningen gick runt, en dag då det var jag stod jag med en massa döa fiskar, jag sade det här går inte, jag kan inte laga mat allra minst död fisk det här går inte jag tar mig hem

Där har ni mig då

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 8 månader sedan #1174768 av Geta
Jag började också som volontär på en secondhand. Men jag blev för stressad, då jag fick stryka tvätt hela tiden.
Mer
4 år 8 månader sedan #1174797 av Slyngelsnubben
tack för svar, tänker satsa att fixa 50% verkar vara jobbigt att ha mer men nu skall jag börja plugga till hösten hoppas det kommer fungera, denna sjukdomen kommer i vägen för mycket… jag vill ha ett schyst jobb liksom
Mer
4 år 8 månader sedan #1174799 av Geta
Ska du ta studielån?