En bitcoin fantast

Mer
4 år 7 månader sedan #1185245 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet En bitcoin fantast
Satsa på guld istället, säkrare.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1185248 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet En bitcoin fantast
Ja, mycket säkrare men tråkigare. :)

Men jag ska inte sälja kurser om bitcoin. Måste tänka på hur det känns om tusentals förlorar pengar. Men kurser om annat kanske, evolutionsteori? Mattematik? Fysik?

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Maxjohan1983.
Mer
4 år 7 månader sedan #1185268 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet En bitcoin fantast

Maxjohan1983 skrev: Ja, mycket säkrare men tråkigare. :)

Men jag ska inte sälja kurser om bitcoin. Måste tänka på hur det känns om tusentals förlorar pengar. Men kurser om annat kanske, evolutionsteori? Mattematik? Fysik?


Kan du något om kosttillskott?
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1185509 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet En bitcoin fantast
Kan du något om kosttillskott?[/quote]Kosttillskott ger inte lika bra effekt som om det finns naturligt i livsmedel. Annars kan jag säga att man ska passa sig för protein-pulver. Det finns många märken med höga halter av skadliga ämnen. De finns ett stort test här om du är intresserad:
www.cleanlabelproject.org/protein-powder/

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 7 månader sedan #1185532 av wasp
Svar från wasp i ämnet En bitcoin fantast
Vad säger skatteverket om bitcoin då??
Mer
4 år 7 månader sedan #1185534 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet En bitcoin fantast
Om du investerar i det som med aktier. Är det kapitalinkomst som du betalar på vinst. Men om du säljer produkter genom då måste du lägga på moms och betala skatt som vanligt. Så tanke nu istället för att sälja och leverera en produkt och det är att klippa ihop 20-30 av mina gamla youtube videos och göra en komedi kortfilm. Sedan kan dem som känner för det ge mig dricks via min bitcoin adress. Då slipper jag kundkontakter för filmen är gratis. Jag tänker inte traggla engelska med kunder världen över.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln