Läsa till läkare

Mer
4 år 7 månader sedan #1186156 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Läsa till läkare

mrsearlgray skrev: åh vad kul att höra att någon har lyckats ta sig dit! Pizza lät väldigt gott också! :D


När hon dök upp på viska.se låg hon på Kungälvs sjukhus och hon nämnde att hon var svag för choklad, jag köpte mörk choklad mycket dyrt lyx åkte med bussen till Kungälv och hälsade på henne. Senare hamnade hon på Mölndals sjukhus sluten vården ligger där. jag som bor på ett avstånd på 7 min från Psyket på Östra tog mig dit en annan stad och för mig med buss och spårvagn är det långtbortistan typ Mongoliet. Ringde på kl till avd två ssk tjejer sade hon ligger och sover, vi låter henne sova, att väcka är en dålig ide. Snopet överlämnade jag godiset och åkte hem från långtbortistan

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1186157 av Geta
Svar från Geta i ämnet Läsa till läkare
För att kunna börja forska i schizofreni behövs det väl minst 10 års förstudier.
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Geta.
Mer
4 år 7 månader sedan #1186158 av mrsearlgray
Svar från mrsearlgray i ämnet Läsa till läkare
okej då vet jag, vet du vad för förstudier?
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1186159 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Läsa till läkare

mrsearlgray skrev: åh vad kul att höra att någon har lyckats ta sig dit! Pizza lät väldigt gott också! :D


Tja bor du i stan kan jag fixa en pizza eller bravurnumret Burgundisk köttgryta med vin en flaska(förutom ett glas till kocken) i maten och en flaska till maten. Min ssk är överförtjust i Ungersk Gulasch och låter sig väl smaka.

Det måste i så fall i början på en vecka har veckopeng, på måndagen är det cash

Men jag behöver lång framförhållning

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 7 månader sedan #1186160 av mrsearlgray
Svar från mrsearlgray i ämnet Läsa till läkare
bor nog lite väl långt bort för att kunna äta pizza men tack ändå! :D
Mer
4 år 7 månader sedan #1186185 av Vierja
Svar från Vierja i ämnet Läsa till läkare
Lycka till, känner av en till person som också har diagnos o blivit läkare.