Johan's inkomsttråd

Mer
4 år 5 månader sedan #1205869 av Geta
Svar från Geta i ämnet Johan's inkomsttråd
Just nu shoppar jag väldigt lite kläder. Är rädd att min klädbutik här i stan går omkull,
Mer
4 år 5 månader sedan #1205870 av Pg
Svar från Pg i ämnet Johan's inkomsttråd
Tack för tipsen! Jag har ett tips Globalfonder, dom är säkra och ger oftast ganska bra avkastning.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1205874 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Johan's inkomsttråd
Det är flera herrmode butiker här som har gått omkull. Tyvärr. Jag har tänkt besöka nån riktig herrmode butik näst vecka. Men jag måste undersöka vad det finns för ena

Pg skrev: Tack för tipsen! Jag har ett tips Globalfonder, dom är säkra och ger oftast ganska bra avkastning.

Fonder är ett bra sätt. Man behöver egentligen bara hitta duktiga fondförvaltare så lär väl fonderna gå hyggligt.

Swedbank Robur

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1205880 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Johan's inkomsttråd

Geta skrev: Det var bara några månader 1997 som jag var miljonär. Tur att jag inte är shopoholic,


Du skulle köpt en Ferrari Geta. :)



Jag klarar mig väldigt bra på sjuklön och ledsagarjobb. Mer kräver jag verkligen inte. Går det runt är jag nöjd.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 5 månader sedan by Zoidar.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205888 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Johan's inkomsttråd
Om jag inte tar min antipsykotika. Då blir jag ointresserad av pengar och inkomster. Men så länge jag tar så spinner jag på om sånt.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 5 månader sedan #1205905 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Johan's inkomsttråd

Geta skrev: Inte jag heller!


:tänk :grandpa

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum