Johan's inkomsttråd

Mer
4 år 3 månader sedan #1216449 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Johan's inkomsttråd
Överlåter aktier åt dom som ligger på överkasten.
Mer
4 år 3 månader sedan #1216564 av memphis
Svar från memphis i ämnet Johan's inkomsttråd
Jag har väldigt dålig koll på min ekonomi. Men ett är säkert: om jag slutar shoppa saker så kommer jag kunna spara en del pengar varje månad. Det ska bli skönt att bygga upp en buffert, om nåt händer med min hund särskilt så kostar det.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1216731 av Richard
Svar från Richard i ämnet Johan's inkomsttråd
Jag kan inte ens hantera en femhundring. Får 500 på torsdagar o 200 på måndagar av min gode man. Får jag pengar så går jag direkt o handlar dyr mat... Samt cigg och öl...

Får 2500 kr på ICA-kontot varje månad också. Det är rätt bra då kan man inte köpa t.ex. öl, ok man kan göra kontantuttag, men det gör jag sällan, men köper ändå dyr mat...

Ändå måste jag ringa o be om extra pengar flera gånger i månaden. Nu har jag fått en massa julpengar, 3200 av min gode man, 2000 av pappa o julbonus från Spiran på 1400. Ska försöka o inte handla lyxmat för allt, men jag är ändå sugen på tacos idag...
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Richard.
Mer
4 år 3 månader sedan #1216749 av Pg
Svar från Pg i ämnet Johan's inkomsttråd
Jag skulle vilja vara som Wallenberg. Där man investerar i företag och får sitt leverne genom avkastningen.
Mer
4 år 3 månader sedan #1216750 av Geta
Svar från Geta i ämnet Johan's inkomsttråd
De har sillvecka hela veckan.
Mer
4 år 3 månader sedan #1216782 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Johan's inkomsttråd

notwoodstock skrev: Överlåter aktier åt dom som ligger på överkasten.



Ja, överkasten ligger på sängarna och latar sig, fullt klart

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum