jobba på Samhall?

Mer
4 år 4 månader sedan #1208770 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet jobba på Samhall?
Samhall har en lön på 20 000 kr per månad. Via IPS-modellen får man jobb på den öppna marknaden och antagligen lite högre lön. PSR som var aktiv här förr städade först på Samhall och trivdes bra. Senare fick han jobb som lärare. Om jag skulle jobba skulle jag välja Samhall för man slipper diskriminering.
Mer
4 år 4 månader sedan #1208782 av mrsearlgray
Svar från mrsearlgray i ämnet jobba på Samhall?
verkar inte som att ips-modellen finns där jag bor så får nog kanske bli Samhall till och börja med.
Mer
4 år 4 månader sedan #1208827 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet jobba på Samhall?

mrsearlgray skrev: oj fan vad bra! får prata med min kurator om detta! :D


Jag bor i Göteborg, vill du träffa mig kan vi mötas någonstans antingen neutral hörna ta din pojkvän med dig om du är osäker på mig, eller hemma hos mig, gäller samma. Kanske äta något jag kokat tror det smakar gott brukar göra det. Kom ihåg måndagar får jag veckopeng varför eventuell mat önskan måste inkomma före måndag annars kan jag inte leverera

Jag bor inom gångavstånd till psykakuten Östra

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1208830 av Kloppe
Svar från Kloppe i ämnet jobba på Samhall?
Jag tror Samhall har verksamhet på Volvo i Göteborg.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
4 år 4 månader sedan #1208832 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet jobba på Samhall?
Jag upplevde det mycket positivt att jobba på Samhall. Vi hade mycket städjobb samt Seconhand jobb på Myrornas.
Mer
4 år 4 månader sedan #1208834 av mrsearlgray
Svar från mrsearlgray i ämnet jobba på Samhall?
tack för alla svar! ska ringa min sjuksköterska imorgon och kolla om man kan fixa ett möte med någon från Samhall så får vi se om det blir något! :D