Jag fick jobbet!

Mer
4 år 2 månader sedan #1234338 av mrsearlgray
Svar från mrsearlgray i ämnet Jag fick jobbet!

Miika skrev: Duktiga du du kommer gå långt

men tack miika! :D
Mer
4 år 2 månader sedan #1234387 av krokus
Svar från krokus i ämnet Jag fick jobbet!
Stort grattis!
:vagen
Mer
4 år 2 månader sedan #1234786 av Melody
Svar från Melody i ämnet Jag fick jobbet!
Undrar hur det gått på din bredvidgång idag? :)
Mer
4 år 2 månader sedan #1234788 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jag fick jobbet!
Svårt ibland att skaffa jobb men ibland kommer ett nytt jobb helt apropå som när jag jobbade som sommarvikarie på Aportekarnes vattenfabrik när jag arbetade där var det faktiskt den gamla stavningen på det. När sommaren var slut kallade personalchefen upp mig på kontoret och sade alla vakanser är tillsatta, vi kan inte ge dig fortsatt anställning, men det finns en internannons inom koncernen på Pripps i Göteborg, det är ett bra jobb du får det bara du söker det. Visar man att man vill jobba och gör ett vad cheferna tycker ett bra jobb får man nytt arbete. Som chef för ett företag anlitar de s.k. headhunters som de vill ha bästa förmågan för sitt företag head hunters letar upp den personen som får en hög lön och optioner i form av aktier i företaget vilket om företaget går bra efter du tillträtt ger multum igen på pengarna. Då räknar vi helt plötsligt med runt miljard belopp.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 2 månader sedan #1234789 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag fick jobbet!
Nissegossen,

Du får ju fondpengar från Pripps mest varje år
Mer
4 år 2 månader sedan #1234794 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jag fick jobbet!

Geta skrev: Nissegossen,

Du får ju fondpengar från Pripps mest varje år


Nöjd med det tackar de som tackars bör Den ursprungliga donatorn samt att Admin som kom med tipset, varje krona är välkommen. Idag ett aktningsvärt belopp sammanlagt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum