Söka fonder

Mer
3 år 4 månader sedan #1306709 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Söka fonder

Geta skrev: 5000 kr kan vara lagom.


Det är ungefär vad jag får efter ett tips från Admin då en Stockholms placerad fond, att den fonden kunde gälla mig,genom det att jag var och jobbade för Pripps de köpte bryggeriet vilken fonden vilket var fondens placering då i Stockholm. Den som studerar kan också få fondmedel från samma fond, men är avhängigt av hur studierna går.


Ansökan om fondmedel är 2 gånger om året, till jul och midsommar. I år fick jag nu till jul 5.000 kr, bra pengar och kommer lagom till jul, samt svåraste månaden på året, Januari, då inkomsten starkt naggas i o m att allt vad gäller ränta skall vara betalt den 1 Januari. Så för vanligt folk den fattigaste månaden på året, årets fattigaste dag, är dagen före löning den 15 de

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 4 månader sedan #1306710 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Söka fonder
Jag ska fondera på det här!
Mer
3 år 4 månader sedan #1306757 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Söka fonder
Cosmos, Gör som memphis föreslår foto pappret med mobilen, men kolla i ett bildvisarprogram att texten syns bra. Du kan behöva göra omfotningar.
Mer
3 år 4 månader sedan #1306764 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Söka fonder
Medlemmen Friberg fotade av koden till mitt inköpta Windows licens den ligger i galleriet i en gammal mobil som nu är oduglig att använda dock koden är avskriven samt att originalet ligger långt tillbaka på min E-post men går att plocka fram. Fotot ta och skriv ut det på papper från mobil till skrivare borde inte vara för svårt. Håller med Admin och memphis i detta

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum