Ska gå webbkurs för att få lägga ut saker på kommunens hemsida

Mer
3 år 6 månader sedan #1291852 av krokus
Akta dig bara för FK! Om de får reda på att du studerar kanske de tycker att du har arbetsförmåga. Fast jag tolkar din text som att du ska räkna matte på egen hand, på din fritid, stämmer det?
Mer
3 år 6 månader sedan #1291853 av Richard
Ja, jag pratade med min handledare idag. Han ska höra med Försäkringskassan, men att typ studera på "fritiden" o bara för skoj skull, alltså inte för att få nått betyg eller så, det ska inte påverka. Men om jag sen väljer att gå vidare o på riktigt studera, då kommer jag att ju att få ta CSN eller nått.
Mer
3 år 6 månader sedan #1291855 av krokus
Vad bra att du har koll! Lycka till med matten! :tummenupp
Mer
Mer
3 år 6 månader sedan #1292075 av Admin1
Om man fått sjukersättning före 1 juli 2008 får man studera utan att anmäla. Man får jobba ideellt också.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1293630 av Richard
Idag var min första mattelektion. Började med lite förtest från högstadiet, men hade ändå en del fel på det. Men det var kul i.a.f. En annan där är väldigt duktig på matte så han kan hjälpa till o förklara om det är nått. Men jag använder mina matteböcker från gymnasiet.

Har tänkt att jag ska gå dit på måndag o onsdag förmiddag till att börja med. Det är från 08:30-11:00, så det blir 5 timmar i veckan. Sen sitter jag o läser på internet, på sidor där de förklarar enkelt hur det funkar.

Sista tiden jag läste matte på gymnasiet, om jag ens var närvarande på lektionen, så satt jag typ o kryssade i varje ruta för varje minut som gick... Så kul var det då. Men det är 22 år sen.
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Richard.