Vilken är din status?

Mer
3 år 6 månader sedan #1292549 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vilken är din status?
Sjukersättning och sambo.

Innan jag fick sjukersättning, hade jag aktivitetsersättning.
Mer
3 år 6 månader sedan #1292587 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vilken är din status?
Blev av med mitt diskbråck samtidigt med min artros, när jag fann kuren som hjälpte mig bygga brosk i lederna som det var Artros i byggde jag ju brosk i hela kroppen då också i ryggen. Om du tar två matskedar som jag Ekströms nyponsoppa blandar med vatten värmer i mikron till dricktemperatur, ej koka. Det är smörjmedlet

Ta kycklingbuljong, enligt recept tar det 12 timmar att koka, tog kycklingbuljongtärningar istället. Varför? Jo på ett uppätet kycklingskrov ser du brosket i lederna, det skall in i din kropp, det är det som fattas. Samt ta en dessertsked Gurkmeja, starkt gulfärgande, en stark antioxidant och starkt antiinflammatoriskt samt ställer om kroppen så den tar upp brosket.

Vill i sammanhanget säga att jag har varit med om att bära ned ett piano i ett trapphus med hiss det fick inte plats i hissen. Jag hade en riktig lyftrem fäst uppe vid axlarna samt en stålsko att lyfta föremålet, ett piano i det här fallet. Nej ingen flyttfirma, chefen fick ett telefonsamtal och han sade visst vi hjälper dig. Tvärs över gatan där vi jobbade.

Hade det varit i dag om det på något sätt gick att få ut ett piano ut på en balkong hade det enklaste varit att anlita lyftkran.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 6 månader sedan #1292598 av hyperaktiv
Svar från hyperaktiv i ämnet Vilken är din status?

memphis skrev: Vad jobbar du med hyperaktiv? Om jag får vara nyfiken och fråga..


Jobbar med IT