Arbetsträning!

Mer
3 år 2 månader sedan #1324224 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Arbetsträning!
Självmordstankar är ganska vanliga. Det som är allvarligt är självmordsplaner.
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 1 månad sedan #1324306 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Arbetsträning!

krokus skrev: Drummer,

Har du sagt till din kontaktperson att du har självmordstankar? 

Jag har sagt till min skötare och arbetsterapuet att jag har självmordstankar. Jag har tagit ner snaran tillfälligt för jag har dödsångest också. Allt är en jävla flygande Circus. 
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan #1324311 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Arbetsträning!
Plocka du ner snaran. Det är aldrig värt att ta livet av sig. Livet är så mycket större än att lämna det frivilligt. Och livet ger dig alltid nya chanser. Tycker du ska gå in i arbetsträningen med öppet sinne och vantrivs du så kanske du kan byta till något annat. Dessutom brukar de här platserna ge dig en position som passar dig och dina förutsättningar. 
Mer
3 år 2 månader sedan #1324312 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Arbetsträning!
Jag skulle helst vilja Arbetsträna med musik. Jag har ingen musikalisk utbildning men jag har talang att lära yngre att spela trummor. 
Mer
3 år 2 månader sedan #1324315 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Arbetsträning!
Har inte heller någon musikutbildning men fick ändå jobb som gitarrlärare, det var ett helt ordinärt jobb. Det var på Studiefrämjandet. Så pröva med att söka trumlärarjobb på de olika studieförbund som finns där du bor. Du behöver inte berätta om din psykbakgrund, det gjorde inte jag!
Mer
3 år 2 månader sedan #1324316 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Arbetsträning!
Att lära ut trummspel till yngre som kan ha höga tankar med musiken vore bäst för mig. Jag har ett Absolut Gehör!