Admin! snälla berätta hur du klarar hålla matutgifterna så låga!

Mer
3 år 1 månad sedan #1331941 av Maxjohan1983
Bönsallad, pasta och broccoli, sill och potatis, hemgjord pizza, vegetarisk pölsa. 

Men på somrarna brukar han grilla ibland. 

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 1 månad sedan #1332026 av memphis
Förstår allvarligt talat inte jag heller hur Admin lyckas leva på så lite. Jag har undrat om han är väldigt mager, eller hur han ser ut. Men han äter ändå riktig mat och om han bjöd mig på nåt skulle jag tacka ja. Inte som min f d hyresvärdinna som åt saker hon hittade i mina sopor.
Mer
3 år 1 månad sedan #1332041 av Tequila
jag hade en väninna som blev magsjuk för hon hade ätit från typ icas sopor. galet. man får vara flexibel så går det att äta sig mätt som fan och äta jävligt billigt.

Life is a pain but it makes me grow! (:
Mer
3 år 1 månad sedan #1332042 av Zoidar
Mer
3 år 1 månad sedan #1332065 av Cosmos
Äta sopor? Nej, min gräns går allt betydligt högre. Dock kan jag använda mjölk, fil och ägg långt efter bäst före-datum. Äter för lite drygt 2.000 kr/mån, då också en del kött. Det är sällan jag går ut och äter fast i söndags var jag åtminstone iväg och åt pizza. Gott var det, nyttigt; nej!
Mer
3 år 1 månad sedan #1332071 av Geta
Det blir väl inte billigare för att man äter utgångna matvaror. Någon gång måste ju maten köpas.