Skryt och triumf över sjukdom!

Mer
17 år 5 månader sedan #55740 av tryskey
jojomensan! Här bär det av mot socialhögskolan, vill bli socialpedagog.
Blev förresten färdig skötare nu också, har ju gått skötarutbildningen på komvux.
Vet att många av er blir provocerade av detta, men jag är iallafall glad! Fick MVG i samtliga vårdämnen. Inte för att jag tror det automatiskt betyder att jag blir en bra vårdare, men det är kul ändå. Som ren kuriosa, och eftersom jag behöver betygen för att komma in på utbildningen.
Förra terminen var det 18.97, så det kommer gå om de inte höjs den här terminen.
  • Skötaren
  • Besökare
  • Besökare
17 år 5 månader sedan #55742 av Skötaren
Svar från Skötaren i ämnet Skryt och triumf över sjukdom!
Har faktiskt själv läst MSK samt USK på KomVux. Läste Musik när jag gick gymnasiet...
Mer
17 år 5 månader sedan #55745 av ziggy_zombie
Jävligt starkt gjort! Snyggt jobbat!
Mer
17 år 5 månader sedan #55749 av Bergman-Wasa
Grattis!

Hoppas du till skillnad från jag får användning av dina fina betyg.

Sitter med 18 komma nåt från natur och en nästan färdig fil mag i matte.. men klarar numera inte ens gå och handla mat själv...
Känns bra att ha ägnat sin friska tid och att plugga och inte tjäna ett öre..

Kul att man i.a.f. kan uppskatta ironin i tillvaron.. :)
Räkningarna till csn är med roliga.
Mer
17 år 5 månader sedan #55775 av Isa-Alise
[size=200:hyj7kxgk][color=red:hyj7kxgk]Grattis!!![/color:hyj7kxgk][/size:hyj7kxgk]


Vad kul att du har klarat gymnasiet och med så bra betyg! Nu vet du att du kan även om det har varit jobbigt! Du kan förverkliga vad än du längtar efter och vill... är det högskolestudier eller arbete... du klarar det!!!

Lycka till med allt !!!
Mer
17 år 5 månader sedan #55793 av stefan
Vilken triumf, du inger hopp till andra vars förhoppningar dämpas av överdrivet negativa läkare. Verkligen roligt att höra att det går bra för dig.